søndag 7. mars 2010

Facebook på nynorsk!!

Då eg skule velje korleis bloggoppgåve eg ville skrive til i morgon, falt valet med ein gong på denne. "Facebook på nynorsk? Læraren har blitt gal.. eller?" Da måtte eg le litt. For det er nemlig slik at eg kjenner fleire som har facebook på nynorsk. Eg sjølv har ikkje dette, for eg er ikkje ein "kløper" på dette skriftspråket, og likar best og halde meg til det gode gamle, bokmål. Men eg kjennar opptil fleire som faktisk har dette.

Eg har mange gonger spurt kvifor, og svaret eg får kvar gong lyder slik "Fordi hvis jeg først må ha nynorsk på skolen, er det like greit å ha det her. Da lærer jeg masse ekstra!" For ein instilling! Tenk om alle hadde tenkt slik. Dette er kva eg kallar for ungdomar som er ivrige etter å lære. Eg kjenner ingen, som eg veit om, som likar nynorsk spesielt mykje. Men det er likevel mange som er positive uansett. Sjølv om læringa ikkje er ekstremt stor, for dei som har facebook på nynorsk, lærar dei likevel mer enn oss som ikkje har det. For eit år sida, når dei fleste hadde eit ekstra språk, som fransk eller spansk, var det også fleire som hadde facebook på disse språka. Eg kunde sitte saman med ein venninne som var på facebook, og ikkje forstå nokon ting av kva som stod, fordi alt var på spansk. Har facebook blitt til eit nytt læringssted, når det kjem til språk? Det kan virke slik.

Så svaret mitt på oppgova lyder: Nei! Læraren har ikkje blitt gal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar